7 januari 2010

stockholm i morron:)

Nu har världens bästa Moster fixat en ny blogg till mig:)i morron blir det stockholm med Mamma,Mormor,Lina och Daniel!ska handla för mina pengar(presentkort)har fått så mkt i julklapp som jag ska handla för:Phihi.men kanske inte just för allt:)kommer åka klockan 08:00 i morron(SUCK)sen sitta på bussen i 3,5:/sen gå på stan och handla lite:)efter de blir det bandy i stockholm bollnäs-hamarby.Bollnäs vann i går mot värnesborg med 9-0.Hoppas dom vinner i morron med:)sen ska man sätta sig på en tråkig buss igen 3,5.Är hemme typ runt 11(SUCK)

1 kommentar:

  1. heej, :) jag saknar dig natalie ! :( vi måste vara nån dag, snälla gå in på min blogg och skicka massa med kommentarer, www.ffeliciarosenborg.blogspot.com snälla ? (a' kram // felicia.R

    SvaraRadera