22 juli 2011

GÄSTBLOGGA :D ♥

Hejhej. Igår nämnde Helin ordet.... GÄSBLOGGA, så jag fick lust att blogga lite på hennes, så jag tog tag i det och gjorde ett inlägg (titta hennes blogg HÄR)
Och efter det fick jag en idea, att om ni vill gästblogga här på min blogg.Ni får gärna göra det(bara ni som har blogg) så ni får kommentera på det hära inlägget att ni vill :)
Jag vet det blev inte sånt roligt inlägg, men jag ska i alla fall vara med Madelene lite senare. Sen tar vi en runda ner till Brännbolls yran och tittar lite, men forsätter det att vara lika blåsigt så vet jag inte.

2 kommentarer:

  1. gäsblogga hahahahhah

    SvaraRadera
  2. Jag vill Natalie :D <3


    Anonym, vem har sagt att de är fel att gästblogga ? isf om du tycker de så behöver du inte bevaka hennes blogg..

    SvaraRadera