2 juli 2011

Hej mina kära bloggläsare, ♥...

... Och ännu mer hej! Nu är det tältning för mig som gäller inatt med Alicia (cheka hennes blogg HÄR) Vi har gått runt på Granberg och kika lite, sen gick vi och fick mycket gott GODIIIS av hennes farfar *tummen upp* Nu sitter jag själv i tältet för hon gick in på toa.. Jag kommer bli skrämd som vanligt. Men annars så sitter vi och myser med en data i tältet, otroligt goda jordgubbar, lite godiiis, och trocadero. Kan det bli bättre? Jag kommer blogga så länge som hon är där, så jag har min kära blogg. Alltså så jag inte blir rädd! :s
Men har ni tur så kommer det kanske lite mer bloggande, men jag lovar inte ;)
Och en till sak.. Jag har också med mig kameraaaaan, så bilder kommer nog när jag kommer hem till mamma, sladden är ju såklart där. Nu sa Alicia att hon kommer så nu är jag inte rädd ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar